Vi erbjuder olika serviceavtal för våra kunder som ger en trygghet när det krånglar.
Vår serverövervakning innebär att vi installerar en agent på er server, som är kopplad till vår övervakningscentral. 24 timmar om dygnet samlas händelseloggar in. Detta innefattar varningar för utnyttjande av disk, hårddiskkrasch, för hög temperatur, systemfel, virusangrepp, minnesanvändning, processorbelastning. Vi ställer in era tröskelvärden för när det skall larma i er miljö.
För oss är det viktigt att vi snabbt kan hjälpa våra kunder när problem uppstår. Därför ingår fjärrstyrning, där våra tekniker snabbt och enkelt kopplar upp sig mot er server Eller arbetsstation.
Ring för mer information och offert på ett avtal som passar just er verksamhet.
Olika moment som kan ingå:
- Drift av er IT-miljö (servrar, backup, arbetsplatser, kommunikation mm.)
- Regelbundna besök efter ert företags behov.
- Tillgång till felanmälan via helpdesk eller mail.
- Övervakning av servrar och nätverksutrusting.
- Fjärrsupport för snabb och smidig felavhjälpning.
- Tillgänglighet till tekniker inom 4 timmar.